close

廢話少說,我諗睇得我呢篇文嘅人最主要都係想知R6包去眼袋療程點做同有無效,Perfect Medical 好唔好,咁我就直奔主題同大家講下我去Perfect Medical呢間「世界大黑店」嘅經歷好唔好啦!好多sis知道我去咗之後都係咁問我究竟Perfect Medical係咪真係黑店?Perfect Medical啲顧問同治療師好唔好?Perfect Medical R6包去眼袋療程做完覺得好唔好?如果你知道我體驗完之後就買咗10次療程,咁你就知道我點評價佢好唔好啦!(劇透咗添)

講下我背景先,睇下你個case同我似唔似?我同對大眼袋、黑眼圈由細糾纏到而家,我係屬於天生就有黑眼圈,好似係因為淚溝好深定點,幼稚園已經見到我兩眼下面黑黑紫紫好似成隻鬼咁,無論幾時見人個樣都係未訓醒、好攰,貼雙眼皮貼都無咩用。Perfect Medical好唔好都好,至少都係一次機會呀!

而且我二十幾歲突然有鼻敏感更加雪上加霜,對黑眼圈同眼袋都要跟我一世咁......睇落去又攰又老,我真係有考慮過開刀除眼袋同切雙眼皮,不過一諗到失敗案例真係好猶豫......順便講埋係對眼度除咗敷冷/熱毛巾,其他茶包呀青瓜片同其他水果都係綽頭野,唔好亂搞,我越敷茶包越深色!茶包只可以暫時收緊眼位消消腫,Last唔長!

我知道Perfect Medical有出R6包去眼袋療程,於是係咁瘋狂搜尋「Perfect Medical好唔好」,係fb係咁睇到Perfect Medical 呢個療程,問其他人Perfect Medical 好唔好,有啲人話好,有啲人話唔好,就諗免費試下唔洗死,唔滿意咪唔買囉 !我連大眼袋都諗住開刀、又諗過打針泵大返淚溝位,所有入侵性去眼袋療程都考慮過,Perfect Medical 呢個R6包去眼袋療程係非入侵性療程,濕濕碎啦!

約好日子上去Perfect Medical等咗唔夠幾分鐘就有人招呼我,佢講咗D咩我都無咩仔細聽,全程睇佢對眼,點解人地又無眼袋而且粉底又唔會眼底唔卡粉嘅?真係好羨慕!我諗Perfect Medical員工有可能試咗個R6包去眼袋療程好唔好先!我傾完我關心嘅眼部問題好快就入咗房,我真心問佢揀呢個Perfect Medica療程好唔好?佢地同我保證我揀呢個R6包去眼袋療程好岩我做,因為好針對性對付呢種眼部血液循環超差、眼袋勁大,腫到食曬雙眼皮嘅人。

你問我Perfect MedicalR6包去眼袋療程過程體驗好唔好?雖然機頭細細,但係完全唔係戳落黎個種,純粹係發出好柔和唔刺眼嘅藍光,治療師幫我係眼部位置搽上精華,然後就好溫柔咁用機頭慢慢圈住眼部轉圈,眼尾或特別嚴重位置會轉多幾圈。

全程感覺都好舒服好放鬆,治療師無專登R水吹,呢一點要比個讚佢。完成療程之後佢好似忍唔住要爆啦,問我係咪有鼻炎方面嘅問題,我話係呀真係有呀!佢話我個黑眼圈睇落似瘀血型,平時要早訓兼配合按摩同熱敷,同埋話呢個療程岩我因為有3種不同深淺射頻可以去到眼部唔同層面,促進血液循環、改善眼部嘅微循環,咁黑眼圈顏色可以淺返,眼袋收細同撫平眼紋,成亦都唔會成日眼腫腫呀,對眼會精靈返好多!R6包去眼袋療程總之就對對眼咩都好啦!

我照鏡嘅時候又發現真係喎,淚溝位好似漲返少少、眼皮出返黎無食入去,眼袋位收咗同黑眼圈都淡咗好多,總之對眼就白淨緊緻咗好多!免費試Perfect Medica R6包去眼袋好唔好?雖然係Perfect Medica係免費體驗但都做得好足,本身無心思思嘅我做完之後極心動!聽埋個價錢之後簡直忍唔住,點解可以做到咁平、CP值又咁高?但係我故意唔帶錢唔帶卡上去,就係驚有呢個情況!因為我驚 R6包去眼袋只有即時效果靚,之後就貨不對版!

......然後三日後我都係去買咗10次療程。所以唔好再問我對Perfect Medical 評價好唔好啦,我嘅經驗同諗法未必同你一樣係咪?不喜勿插!

P.S. sis們,實在唔係我定力唔夠,我連卡同錢都唔帶!係因為我覺得真係改善到我覺得絕望嘅問題,鬼唔知敷熱毛巾配合按摩好正,但手指動作未必去到咁深層,人地部機有3種深淺不同既RF射頻改善問題呀好嗎?同埋我都無呢個精力時間,而家訓係度比少少錢就可以去眼袋、撫平眼紋兼消減黑眼圈唔好咩?我對眼精靈咗好多,至少唔會好似日日未上電咁!

 

321917479_m.jpg

56673225_2286615124731162_1732291019216519168_n.jpg

arrow
arrow
    文章標籤
    去眼袋 眼袋 黑眼圈
    全站熱搜

    Mandy Cheng 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()